onsdag den 20. april 2011

Ny blog: Bibliotekar Bagklogs Dagbog

Jeg har i dag søsat min anden blog Bibliotekar Bagklogs Dagbog, som nok er mere er henvendt til især bibliotekspersonale - en afart af menneskeheden jeg selv er en del af i voksenafdelingen i Lyngby-Taarbæk Bibliotekerne.
Jeg kan forestille mig, at den nok ikke bliver ligeså hyppigt opdateret som Bogbrokken, og at den kommer til at have indlæg fra det daglige liv som bibliotekar på et folkebibliotek, og om de glæder og irritationer der følger heraf - brok over lokale forhold og kolleger skal jeg dog nok holde for mig selv og mine kolleger.
Men jeg ved, at der en del bibliotekarer, som følger Bogbrokken, og måske kunne I være interesserede i bloggen. Både I og alle andre er velkomne til at være med til at kommentere - og også gerne sende forslag til emner, som der kunne tages op. Men jeg lover intet. Det er stadig Bogbrokken, som har min førsteprioritet.
Om Bibliotekar Bagklogs Dagbog bliver et sundt og velskabt barn eller en dødfødsel, er jeg stadig spændt på. Ét indlæg gør jo ingen blog....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar