tirsdag den 21. december 2010

Gider du å lege...? : Bogudfordringen 2011 på 'Bogklubben mener'

De fire faste medlemmer i bogklubben Bogklubben mener har spredt deres årlige bogudfordring ud og tager gerne mod flere deltagere.
Udfordringen kunne være værre, så der er masser af spillerum. Der, hvor jeg bliver udfordret, er især maj med fantasy og september med at læse noget på originalsproget (ikke dansk) og til dels juli med at læse et skuespil - og så glæder jeg mig ligefrem til at skulle vælge mellem bøger fra 1964 til november, hvor jeg skal læse noget fra mit fødeår.
Klik på billedet, se hvad udfordringen går ud på - og meld dig til, hvis du å gider å lege...


1 kommentar:

  1. Jeg er også med på udfordringen - tror det bliver godt! Er også lidt meget udfordret i fantasy. Og ser frem til at læse noget fra 1986, for 80'er litteratur er ikke lige det der har stået højst på læselisten, tror faktisk kun det er blevet til et par noveller og digtet, som blev påduttet mig på HF at læse.

    SvarSlet